TULLY'S COFFEE【パプアニューギニア バロイダ農園 アルーシャ100%】

アーシーさやスパイス、ハーブ感などかなりエキゾチックで、好みが分かれそうとさえ思わせる程情報量が多い香りですが、味わいはマイルド。カカオのような印象、爽やかなフルーツの甘さと黒糖のような余韻が楽しめます。おすすめの飲み方やアレンジにはちみつが紹介されていましたが、確かに…ミルクも悪くないですがはちみつがいいですね。

タリーズでコーヒーと一緒にフードが食べたい!という衝動に駆られることが定期的にあります。今回はレジ待ちの時間に目に留まった可愛らしいパッケージのこちらを購入。前にいたご家族の小さいお子さんが「それ買うの?」って無邪気に話しかけてくれて何だか嬉しかったな。健やかに育ってね。

The aroma is quite exotic, with earthy, spicy, and herbal sensations, and is so informative that it even seems to be to different tastes, but the taste is mild. You can enjoy the impression of cocoa, fresh fruit sweetness, and a brown sugar-like aftertaste. Honey was introduced as a recommended drink or arrangement, and indeed... milk is not bad, but honey is better.

STORE